volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zaterdag 26 februari 2011

The Oscars...


Dit is het weekend van The Oscars en dat bracht mij terug naar het jaar 1991! In dat jaar was ik au-pair bij een gezin in Californie, USA. Zij was filmeditor en was dat jaar genomineerd voor The Oscars (film: The Doctor) (ze heeft overigens ooit wel een oscar gewonnen voor The Godfather). Ze heeft er zelfs nog heel even aan gedacht om mij mee te nemen naar die uitreiking, maar helaas HELAAS ik moest toch thuisblijven bij haar kids. Wel heeft ze voor mij een handtekening gevraagd aan Jon Bonjovi en mij de menukaart en het programma van de Oscaruitreiking 1991 aan mij gegeven. En dat is toch ook wel speciaal.
Met het fotoprogramma Piknick heb ik een kleine collage hiervan gemaakt. Zie ook het blog van Kersjes... een flink aantal foto's lijken zo uit een magazine te komen.

2 opmerkingen:

  1. He wat gaaf! Ik wist niet dat je aupair was bij ene bekende amerikaanse actrice!! En wat eeuwig zonde dat je niet meemocht!! Ze hadden toch een oppas kunnen regelen...
    Mooie collage hoor! Wat leuk om te doen he?
    Wat lief dat je naar me verwezen hebt...x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, nee is/was geen actrice, ze is editor, die worden ook genomineerd! En ik was toen idd heel erg teleurgesteld, en tja die oppas -> dat was IK!

    BeantwoordenVerwijderen