volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

donderdag 26 mei 2011

van Kids naar Kunst



Er wonen hier kunstenaars in huis: Teun (jongste) had als thema 'Mondriaan', Suus mocht eigen hoeden, riemen pimpen en sieraden maken en op een echte catwalk showen en Daan heeft geleerd hoe te schminken en zijn groep mocht een levend standbeeld uitvoeren en Daan was robot!



De kinderen zijn al 2 weken bezig met diverse kunstprojecten en vandaag was de dag dat wij, ouders, opa's en oma's en vrienden, hun kunstwerken kunnen aanschouwen op de Kunstmarkt van school. Deze school had een kunstroute uitgestippeld van ong. 1 km en ik kwam werkelijk ogen tekort. Wat een prachtige werkstukken heb ik gezien. De opbrengst van deze kunstroute komt ten goede van Kika!! Ik heb ook veel foto's gemaakt en toch moest ik nog keuze maken, want het liefst laat ik jullie alles zien. Geniet.

Hier nog een paar dan...

Bij deze wil ik je toch verwijzen naar de site van de Telgenkamp, daar staan echt prachtige foto's op: http://www.detelgenkamp.nl/vanKidsnaarKunst/FotosKunstroute26mei2011

1 opmerking: