volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zondag 15 januari 2012

geluk moment

Graag wil ik mijn geluk vandaag met jullie delen. Gisteravond zat ik met mijn 3 vriendinnen(we kennen elkaars sinds de Middelbare) bij elkaar, een uit Zeeland, een uit Groningen en een van een paar straten verderop en we zien elkaar veel te weinig. Maar eindelijk gisteravond hadden we een gezellig reunietje en we hadden fotoalbums van +/- 30 jaar geleden (au??!au??!au!) meegenomen.


Dus het werd hilarisch. Wat een geweldige tijd hebben we gehad en nu bijna 30 jaar later liggen we nog te gieren van het lachten.
Dit is toch echt wel een GROOT geluk!!
Als kers op de taart en in het kader van het jeugdsentiment kreeg ik van Jaap (man van vriendin Zeeland) een prachtige foto van Ernst Jansz (idool van mij jaren 80) die hij moest fotograferen gisteravond.... Thankx Jaap.


Vriendin Zeeland bleef slapen (welliswaar een paar uurtjes ;-) en vanmorgen heerlijk ontbeten en toen haar uitgezwaaid. HET WAS GEZELLIG EN TOT SNEL!!

En toen.... de zon scheen eindelijk vandaag en we hadden een keer GEEN verplichtingen, dus lekker met dochterlief de skeelers aangetrokken en GO... lekker in het zonnetje! Daarna heerlijk op de bank gehangen en de nieuwe (en oude) 101 woonideeen gelezen en weer nieuwe ideeen opgedaan.

Wat een heerlijk fijne dag vandaag en ik geniet nog van de foto's die ik gisteren na een hele lang tijd weer heb bekeken en de herinneringen eraan#GROOTGELUK

Ik eindig met de quote van vriendin Zeeland die ze plaatste vandaag op haar facebook "Wat kan je toch af en ontzettend gelukkig zijn met alle mensen om je heen die het leven zoveel kleur geven! En wat heb ik er een boel!"


Liefs Sandra

1 opmerking:

  1. oh ik vond ernst jansz ook leuker dan henny vrienten haha.

    jij ook leuke blog bedankt voor het volgen (jij hebt er nu ook weer 1tje bij.

    BeantwoordenVerwijderen