volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zondag 12 februari 2012

Gordijn

Onlangs zag ik bij Kringloop een mooie oud gordijn. Vandaag maar eens hiermee aan de slag gegaan. Een 'monstertje' en een hart gemaakt.
En ik denk erover om nog een rokje te gaan maken. Maar dat heb ik nog nooit gedaan dus eerst op zoek naar een MAKKELIJK simpel patroon.

Recently I bought these curtains because of the great fabric. I just made a little monster and a heart out of it. Now I am thinking of making a skirt. Just looking for a simple, easy pattern.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, om daar een gordijn voor te gebruiken. Dat zou ik denk ik nooit bedacht hebben!
    Misschien moet je eens op internet zoeken naar Knipmode juni 2010, ik lees daar in blogland veel over. (dat het rokje erg leuk is en het patroon niet al te moeilijk)
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!! Prachtige kleur groen!! Ik heb vorige week ook mooie knalrode oude thee, suiker en koffiepot gescoord wowww wat ben ik er blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee om er een gordijn voor te gebruiken. Oh en ik vind die monstertjes ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen