volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zaterdag 18 februari 2012

Leuke Post

Oooh wat zijn we vrijdag verrast per post. Teun en ik deden mee met een give away van Ingthings en Teun heeft "zijn" gouden boekje gewonnen. Ingrid van Ingthings heeft dit zo leuk verpakt met allemaal leuke kleine gelukjes verrassingen...

En dochterlief Suus had nog een mooie kaart voor ons gemaakt.

Geweldige post toch?



Last friday Teun and I won a give away from Ingthings Teun got a very nice book and Ingrid from Ingthings did sent some nice small hapinesses with it (so sweet and nice).
Our daughter Suus made the lovely card.


Great post isn't it?

4 opmerkingen:

  1. Wat een Ontzettende Leuke foto van Teun, ik lach naar hem teug!Super, dank je voor je lieve berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gezicht van Teun, hahahahahaha nou volgens mij is ie blij !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gouden boekjes zijn idd heel leuk! En...ik zie de 101 daar liggen...super is tie dit keer he??! (andere keren ook hoor)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hah wat leuk zeg :-) echt om blij van te worden.
    Die Ingrid is volgens mij een kei in het sturen van 'blij maak' pakketjes, heerlijk. Geniet er van.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen