volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

maandag 7 mei 2012

uit de oude doos

Bah, heb ik een week vrij en is het een van de leukste dagen van het jaar,
Koninginnedag met heerlijke rommelmarkten en perfect terrasweer... ben ik ZIEK!! bahbahbah.
Maar goed ik ben er weer. Om toch even weer iets te posten, hier een foto die al eerder op deze blog is geplaatst. Een hoekje uit Suus' haar kamer met leuke kaarten.

Soms zie je bij een blog onder aan een bericht, 'you might also like' met fotos die al eerder op de betreffende blog geplaatst is. Wie weet hoe dat werkt?

Voor nu doe ik het maar een keer op deze manier ;-)




6 opmerkingen:

  1. Hey! WAT balen, ziek met koninginnedag!! Ik weet ook niet hoe het werkt (met "you might also...") Zou het ook wel willen weten, dus hopelijk reageert er iemand met dé tip!
    Je hoekje met kaarten is trouwens helemaal leuk!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Het is een soort programmaatje dat heet Linkwithin. Als je kijkt op bllogs die dat hebben ( ik ook) dan zie je het staan onder die plaatjes. Volgens mij kan je daarop klikken en dan lees je verder hoe je dat op je blog kunt zetten. Het is heel makkelijk! Ik hoop dat het je lukt. Groetjes, Mariël

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En hoe krijg je die Linkwithin op je eigen blog? Alvast bedankt, groetjes Els

      Verwijderen
  3. Dank je Mariel, ik ga het snel uit proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He bah ziek zijn is niet leuk,Gelukkig ben je er weer!!!
    Leuk zo die kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen