volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

dinsdag 12 juni 2012

?

Joepie, volgens mij doet mijn blog weer normaal met de volgers.
I am back!!!
Helaas ik was iets te optimistisch... er wordt ook gevreesd dat dit probleem niet opgelost kan worden. Bijzonder jammer!



bloemetjes geplukt door mijn skatties....
Lief!!!

6 opmerkingen:

  1. niets zo leuk als een zelfgeplukt boeketje...helaas kan ik je volgers nog steeds niet zien hoor!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er gaat niets boven zelfgeplukte bloemen en deze zijn prachtig!Ik ga je ook volgen want je hebt een hele leuke blog.

    Liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ik weet niet hoe het komt maar je volgers zijn weg en je link werkt ook niet. Ik denk niet dat het aan het veranderen van com naar .nl is, want dat hebben ze bij mij (en bij alle andere Nederlandse bloggers) ook gedaan. Waarom moeten ze ook altijd dingen veranderen die goed werken?
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooohh wat jammer dat jij mij niet kan volgen, maar wat vreemd, als ik zelf de link aanklik kom ik bij de volgers maar dat hebben jullie dan niet dus...
      Ja ik baal hier wel heel erg flink van.

      Verwijderen